نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۰۸

اخبار

نجات جان بیمار مصدوم تصادفی 34 ساله در بیمارستان نفت ماهشهر

با عملکرد فوق العاده و واکنش سریع تیم مجرب درمانی بیمارستان نفت ماهشهرجان بیمار مصدوم تصادفی 34 ساله نجات یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت ماهشهر ، دکتر بهنام شجاعی رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت ماهشهر ضمن اعلام این خبر گفت : با عملکرد فوق العاده و واکنش سریع تیم مجرب درمانی اورژانس و اتاق عمل بیمارستان نفت ماهشهر جان بیمار مصدوم تصادفی 34 ساله نجات یافت.

طی گفتگو با دکتر عباس نیا متخصص اورژانس در تشریح این خبر اظهار نمود : سوم اردیبهشت ماه سال جاری حدود ساعت 12 ظهر آقای 34 ساله بر روی برانکارد توسط همراهان در حالی که غرق در خون بود به اورژانس بیمارستان نفت ماهشهر  وارد شد بیمار به دنبال تصادف متورسیکلت با خودرو دچار آسیب وسیع ناحیه گردن شده بود.

در ادامه ایشان بیان کرد : در بدو ورود سریعا تیم پزشکی و پرستاری اورژانس بربالین بیمار حاضر شدند که سطح هوشیاری شدیدا افت داشته ، تنفس به سختی انجام می شد  و بیمار در شوک قرار داشت.

وی بیان نمود : در اثر آسیب گردن شاهرگ اصلی سمت راست بیمار دچار پارگی شدید و خونریزی فعال در حجم بسیار بالا بود که خونریزی  به طور نسبی در اورژانس کنترل شد و دکتر مظفری جراح مقیم  سریعا بر بالین بیمار حاضر شد و با توجه به علایم حیاتی ناپایدار و تداوم خونریزی بیمار را سریعا به اتاق عمل انتقال داد.

دکتر مظفری در تشریح اقدامات اتاق عمل گفت : بیمار تحت عمل جراحی موفقیت آمیز قرار گرفت ، سپس با علائم پایدار به ICU منتقل گردید و پس از جدا شدن از دستگاه به بخش جراحی منتقل شد که درحال حاضر بیمار کاملا هوشیار و بیدار در حال ادامه دریافت درمان می باشد.

در پایان دکتر شجاعی از واکنش سریع تیم درمانی بیمارستان نفت ماهشهر در خصوص نجات جان بیمار مصدوم تصادفی از همه کارکنان بهداشت ودرمان صنعت نفت ماهشهر بویژه تیم درمانی اورژانس و اتاق عمل بیمارستان نفت ماهشهر تشکر و قدردانی نمود.

نجات یافته1

نجات یافته2

نجات یافته3

نجات یافته4

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۰۲
تعداد بازدید : ۹۷
کد خبر : ۱۵,۳۳۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید