نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۵۳

اخبار

برگزاری مانور مشترک مدیریت شرایط اضطراری پتروشیمی های منطقه ویژه اقتصادی و بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر

بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر با همکاری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی مانور مشترک با هدف افزایش آمادگی در شرایط اضطراری برگزار نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر، بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر و منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، مانور آمادگی در شرایط اضطراری با شبیه سازی حادثه انفجار در پتروشیمی های بوعلی ، امیرکبیر و رازی را برگزار نمودند.

 ابتدا دکتر نیسی ریاست درمانگاههای صنعتی راس ساعت 10:05 خبر این حادثه را به سوپروایزر بیمارستان اعلام نمود. پس از اطلاع رسانی سوپروایزر به فرمانده مرکز حادثه بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر ، جلسه اضطراری بحران راس ساعت 10:15 در ستاد فرماندهی بحران تشکیل گردید و اعضای تیم مدیریت فرماندهی حادثه در جلسه حضور پیدا کردند.

دکتر ناصر امیرپور ریاست بهداشت و درمان و دکتر نیسی ضمن حضور در مرکز فرماندهی پتروشیمی های منطقه ، نحوه ارائه خدمات درمانی به حادثه دیدگان را مدیریت نمودند.

در ادامه دکتر ماکیانی بعنوان جانشین،فرماندهی مرکز حادثه بهداشت ودرمان صنعت نفت ماهشهر را بعهده گرفت و طی تماس تلفنی با دکتر نیسی اطلاعات تعداد و  وضعیت مصدوین فرضی را کسب نمود.

پس از اطلاع از وضعیت تعداد مصدومین ،جانشین فرمانده سطح هشدار را فعال نمودند و به ریاست عملیات بحران دستور آماده باش نیروی های مستقر در اورژانس و حضورمتخصصان مورد نیاز را صادر کرد. سپس شرایط اطلاع رسانی را برای ارشد روابط عمومی مشخص نمود و در ادامه با کسب اطلاع از منابع :نیرو ، تجهیزات ، وسایل مورد نیاز و تعداد آمبولانس های حاضر در مراکز درمانی دستورات لازم را به رییس خدمات پشتیبانی صادر کرد .

 پس از آن دکتر ماکیانی ضمن صدور دستور  هماهنگی لازم با سازمان های ذیربط توسط ارشد رابط ، توصیه های لازم را به  ارشد حراست جهت حفظ امنیت و آرامش و همچنین تسهیل عبور و مرور مسیر آمبولانس را نیز انتقال داد.

 بعد از انجام اقدامات اولیه پزشکی جهت مصدومین فرضی در اورژانس درمانگاه منطقه ویژه ،بیماران برای دریافت خدمات درمانی سطح بالاتر به بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر اعزام شدند که پس از ورود و انجام اقدامات درمانی در اورژانس یک مورد اعزام و بقیه به بخش منتقل گردیدند.

 در پایان، فرمانده حادثه با تشخیص عادی بودن شرایط،ضمن قدردانی از عملکرد کلیه کارکنان شرکت کننده در این مانور، وضعیت سفید را راس ساعت 12:27 اعلام نمود.

دکتر امیرپور نیز ضمن تقدیر از برگزاری این مانور ، از سطح بالای پاسخگویی بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر در بحران های منطقه ای ابراز خرسندی نمود و گفت : از کلیه کارکنان مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر که در تمامی حوادث و بحران ها  با تمام وجود و دلسوزانه حافظ سلامتی و تندرستی جمعیت تحت پوشش و مردم شریف شهرستان ماهشهر هستند قدردانی می نمایم. 

 


4
3
2
1

۲۶ آبان ۱۴۰۰ ۱۳:۴۸
تعداد بازدید : ۲۴۷
کد خبر : ۱۰,۰۰۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید