نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۰۷

اخبار

احراز رتبه یک اعتباربخشی در بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر

در پنجمین دوره ارزیابی جامع اعتباربخشی ملی 1401، بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر موفق به اخذ رتبه یک اعتباربخشی گردید.
 
به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر ،  طبق برنامه زمان بندی شده  تیم ارزیابی کننده استانداردهای اعتبار بخشی به منظور ارزیابی استقرار استاندارد مذکور در بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر و بر اساس سنجه های ابلاغی وزارت بهداشت و درمان آموزش پزشکی در روزهای یکم و دوم تیر ماه 1401 انجام گرفت.
اعتباربخشی بیمارستانی فرآیند ارزشیابی نظام مند و تعیین اعتبار بیمارستان توسط یک سازمان مستقل خارجی با استفاده از استانداردهای مطلوب ساختاری، فرآیندی و پیامدی است. اعتباربخشی راهبرد مناسبی برای ارتقاء کیفیت ، ایمنی و اثربخشی خدمات بیمارستانی است.
در این ارزیابی ، رتبه بندی  بهداشت و درمان نفت ماهشهر بر اساس امتیاز های کسب شده در هر یک از محورهای مدیریت و رهبری ، مراقبت و درمان و،حقوق گیرنده خدمت و ایمنی بیمار انجام پذیرفت. توجه به حقوق گیرندگان خدمت و اولویت بخشی به دریافت نظرات ،پیشنهادات و انتقادات ایشان در رفع موانع موجود و  بهبود کیفیت خدمات کمک شایانی نمود.
در حین فرآیند اعتبار بخشی ، تیم ارزیابی کننده ضمن ابراز رضایت از همکاری و تلاش کارکنان در راستای استقرار استانداردهای اعتبار بخشی و اقدامات صورت گرفته ، از حسن خلق و روحیه کار گروهی خانواده بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر به عنوان نقطه قوت این سازمان یاد نمودند.
طی ابلاغ کارنامه اعتبار بخشی بیمارستان های کشور در سال 1401 از طرف وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر مفتخر به کسب رتبه یک اعتباربخشی گردید.
کسب این افتخار و مباهات را به مدیریت بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر و پرسنل دلسوز و زحمت کش این مجموعه که صادقانه و بدون کم و کاست در ارائه خدمات درمانی به جمعیت تحت پوشش تمام توان خود را گذاشتند تبریک و تهنیت عرض می نماییم. 
لازم به ذکر است طی 4 دوره گذشته ارزیابی اعتبار بخشی نیز این مرکز موفق به اخذ رتبه یک شده است .
۲۹ تیر ۱۴۰۱ ۱۹:۵۱
تعداد بازدید : ۳۱۰
کد خبر : ۱۱,۴۰۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید