نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۰۴
 

اخبار

نوسازی و تجهیز واحد فیزیوتراپی و دیالیز بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر

دکتر امیرپور:نوسازی و چیدمان بهینه فضای درمانی، نقش به سزایی در ایجاد حس خوب و جلب رضایت بیمار دارد که در این راستا بهینه سازی فضا و تجهیز واحدهای فیزیوتراپی و دیالیز در این مرکز صورت گرفته است.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر به نقل از دکتر ناصر امیرپور رئیس بهداشت و درمان این مجموعه : واحد فیزیوتراپی این مرکز با هدف ارتقا کیفیت خدمات درمانی به بیماران  مورد بازبینی و نوسازی قرار گرفت و  در این راستا بخش اعظم مشکلات و نقایص این واحد برطرف گردید.
دکتر امیرپور در تشریح اقدامات انجام شده در واحد فیزیوتراپی اظهار داشت: وسیع تر شدن سالن درمانی و جداسازی فضای بخش جهت آقایان و خانم ها در راستای حفظ حریم خصوصی بیمار ، افزایش 50 درصدی تخت های درمانی جهت خدمات بیشتر به بیماران، افزایش 14 عدد صندلی و 4 تابوره جهت سالن بیماران ، افزایش 6 عدد دستگاه الکتروتراپی نوین ،افزایش یک دستگاه ویبراتور جهت بیمارن بستری، زیبا سازی فضای پذیرش بیمار و قفسه بندی mdf   جهت تسهیل در دسترسی به پرونده بیماران ،تسهیل در خنک کردن فضای سالن های درمانی و تهویه بهتر ، وسیعتر شدن سالن انتظار بیماران ، افزایش میزان نور و بهبود روشنایی  فضای پذیرش و سالن های درمانی ، رنگ آمیزی کلیه دیوارهای  واحد فیزیوتراپی و نصب دستگاه تصویه آب  از اهم اقدامات انجام شده در این واحد بوده است.
وی ضمن تاکید بر ادامه روند بهسازی واحد فیزیوتراپی خاطر نشان کرد: در آینده نزدیک تجهیزات ورزشی جدیدی جهت این واحد خریداری شده و به زودی مورد بهره برداری قرار می گیرد.
 
نوسازی و تجهیز واحد دیالیز
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت تاثیر محیط بخش بر روحیه بیماران گفت: واحد دیالیز فقط یک مرکز درمانی نیست. برای بسیاری از بیماران ، شبیه خانه دوم آنهاست. مکانی که تقریباً نیمی از هفته خود را در آنجا سپری می کنند .لذا طراحی مناسب محیط بخش از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.در این راستا اقدامات عمده ای جهت بهسازی و تجهیز واحد دیالیز این مرکز صورت گرفته است که با استفاده بهینه از فضا ،اختصاص اتاق رختکن جهت بیماران و نورپردازی مناسب، منجر به ایجاد حس خوب برای بیماران و همراهانشان شده است.
وی در خصوص تجهیزات اضافه شده به واحد دیالیز گفت: افزایش ظرفیت تخت از 3 به 6 تخت ،نصب 6 عدد کنسول گازهای طبی بالای سر بیمار و  افزایش یک دستگاه دیالیز از دیگر اقدامات انجام شده در این واحد بوده که منجر به افزایش ظرفیت جلسات دیالیز از 150 جلسه به 200 جلسه در ماه شده است.
وی در خاتمه افزود: خرید 2 دستگاه همودیالیز جدید نیز در برنامه آتی این مجموعه قرار دارد.
 

7
6

5

 

4
3
2

 

 

۲۱ شهریور ۱۴۰۱ ۱۱:۰۹
تعداد بازدید : ۲۷۲
کد خبر : ۱۱,۷۵۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید