نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۳:۰۲
 

اخبار

طرح واکنش فوریت های پزشکی (MERP) در شرکت های پتروشیمی منطقه ماهشهر

در جلسه هم‌ اندیشی اجرای طرح واکنش فوریت های پزشکی در شرایط اضطراری merp (medical emergency responsible plan ) با حضور رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر،مدیرعامل سازمان منطقه ویژه و جمعی از روسا و معاونین پتروشیمی و بهداشت و درمان در سالن اجتماعات منطقه ویژه برگزار گردید .

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر، در این نشست  که  به دعوت مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انجام  پذیرفت موضوع اجرای دستورالعمل merp مورد بحث قرار گرفت.

دکتر امیر پور در ابتدا  با اشاره به اینکه از تابستان ۱۴۰۱ اجرای طرح merp یکی از ضروریات منطقه ویژه بوده است اظهار داشت: این طرح  به صورت جدی پیگیری و آنالیز اولیه شده و  اطلاعات شرکتها طبق چک لیست های طرح بررسی شده اند.

وی ضمن اشاره به اینکه جهت رفع نواقص و ادامه اجرای عمل برنامه نیاز به جلسه هم اندیشی با عالی ترین مقام شرکت ها جهت ضمانت اجرای طرح بوده است از اهتمام جناب آقای دکتر برزگر مدیرعامل محترم سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی  جهت برگزاری جلسه مذکور سپاس و قدردانی نمود.

 گفتنی است رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهردر این جلسه ضمن توضیح کلیات و اهداف و نحوه اجرای طرح به سوالات شرکت کنندگان در خصوص این طرح  نیز پاسخ داد.

وی در پایان ضمن معرفی رئیس مرکز سلامت کار و درمانگاه های منطقه ویژه ، به عنوان مسئول اجرای طرح در منطقه اظهار داشت:امید است با ایجاد هماهنگی‌های لازم و ارتباط موثر با امور hse ‏ و پدافند غیر عامل شرکت ها گام مهمی در راستای استقرار طرح برداشته شود.

 

3
1

۴ آبان ۱۴۰۱ ۱۳:۳۹
تعداد بازدید : ۲۳۱
کد خبر : ۱۱,۹۵۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید