نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۰۸

اخبار

نشست رابطین کار پتروشیمی های منطقه با مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر

رابطین کار پتروشیمی های منطقه با مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر در خصوص مسائل بهداشتی و درمانی به تبادل نظر پرداختند.


 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر، رابطین کار پتروشیمی های منطقه روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۸/۲ با حضور در بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر  طی جلسه ای با مسئولین بهداری، در خصوص راهکارهای توسعه خدمات بهداشتی و درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر  به بحث وتبادل نظر پرداختند .

  ابتدای این نشست  با تلاوتی چند از قرآن مجید جلسه آغاز گردید ، سپس کیانی رئیس روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر ضمن خوش آمدگویی به مهمانان ، به تشریح عملکرد موفق بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر در دوران کرونا پرداخت. وی گفت: رویکرد مثبت دکتر هاشمی مدیرعامل محترم سازمان و حمایت شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه ماهشهر در کنار پرسنل فداکار  بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر نقش مهمی در این موفقیت داشته است.  وی افزود :این حمایتها و تلاش بی وقفه ریاست و پرسنل بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر ،منجر به تجهیز این مرکز به بروزترین تجهیزات پزشکی و پیشرفت روز افزون آن در ارایه خدمات با کیفیت بهداشتی و درمانی به جمعیت تحت پوشش و مردم شریف شهرستان ماهشهر گردید.

در ادامه دکتر عویدزاده رئیس درمان غیر مستقیم  ضمن ابراز خرسندی از حضور و همکاری مطلوب رابطین کار به بیان موضوعات مرتبط با حوزه درمان غیر مستیم پرداخت. وی با اشاره به تلاش مجموعه بهداشت و درمان در راستای تسهیل ارایه خدمات به جمعیت تحت پوشش گفت: ما تمام تلاش خود را در راستای تسهیل خدمات درمان غیرمستقیم به جمعیت تحت پوشش بکار خواهیم بست تا  رضایت مراجعین محترم به شکل مطلوب حاصل گردد.

در ادامه این نشست دکتر موسوی معاونت بیمارستان ، دکتر ماکیانی معاونت سلامت ، دکتر نعیم آسا ریاست خدمات دارویی و دکتر نیسی ریاست درمانگاه صنعتی منطقه ویژه به پرسشها و ابهامات طرح شده از سوی رابطین کار پاسخ دادند.

در پایان رابطین کار پتروشمی های منطقه ضمن ابراز خرسندی از تشکیل این جلسه در محیط صمیمی و پاسخگویی مسئولین بهداری، از برگزاری جلسات مشابه استقبال نمودند.
رابطین کار
رابطین کار
رابطین کار

۳ آبان ۱۴۰۱ ۱۹:۱۱
تعداد بازدید : ۱۷۵
کد خبر : ۱۱,۹۵۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید