نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۳۱

اخبار

تجهیز بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر به دستگاه اکوکاردیوگرافی پیشرفته و مجهز نمودن اتاق عمل

در راستای ارتقا کیفیت خدمات به جمعیت تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر یک دستگاه اکوکاردیوگرافی پیشرفته در این مرکز مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر، مورخ  30/7/1401 یک دستگاه اکوکاردیوگرافی پیشرفته با حضور متخصصان قلب مورد بهره برداری قرار گرفت.
دکتر امیر پور رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر در توصیف عملکرد این دستگاه اظهار داشت:
دستگاه اکوکاردیوگراف پیشرفته با طراحی بدنه تکنولوژی c sound  و کیفیت بالای تصویربرداری قلبی ،با ایجاد یک تصویر متحرک از قلب به بررسی عملکرد دریچه های قلب ، جریان خون در قلب و سرخرگ ها می پردازد.
این تصویر نشان می دهد که چگونه حفره ها یا دیواره های قلب بیماران دچار حمله قلبی، فشار خون بالا، بیماری پیشین قلبی و یا نارسایی قلب دچار تغییر شده اند و این در تشخیص و درمان بیماری بسیار تاثیر گذار است.
وی در ادامه همچنین به شرح  تجهیزات اضافه شده به اتاق عمل پرداخت و گفت:
در اتاق عمل این مجموعه نیز علاوه بر تعویض کلیه تخت های جراحی با سه دستگاه تخت جراحی جنرال و یک دستگاه تخت تخصصی ارتوپدی با کلیه اکسسوری های آن، دو دستگاه ماشین بیهوشی جدید و  یک سیستم کرانیاتومی جدید از شناخته شده ترین برند های دنیا نصب و مورد استفاده قرار گرفت.
وی افزود: سیستم فوق با جدیدترین تکنولوژی روز به خصوص در قسمت پرفراتور میکروموتور و کنسول فرمان و هدایت آن می تواند در کلیه جراحی های مغزی ،ستون فقرات، قاعده جمجمه و آندوسکوپی قاعده جمجمه استفاده شود.
در پایان دکتر امیر پور از زحمات بیدریغ مدیرعامل محترم سازمان جناب آقای دکتر هاشمی، در راستای بروزرسانی و تجهیز صنایع پتروشیمی و همچنین جناب آقای دکتر امینی ریاست محترم تجهیزات و تدارکات سازمان تشکر و قدردانی نمود.

 

 

 

 
۷ آبان ۱۴۰۱ ۱۴:۱۸
تعداد بازدید : ۱۲۰
کد خبر : ۱۱,۹۷۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید