نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۳۳

اخبار

برگزاری کمیته پایش و سنجش کیفیت در بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر

کمیته پایش و سنجش کیفیت مورخ 1401/9/6 با حضور ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر و جمعی از معاونین و مسئولین واحدها و بخش های بیمارستانی در بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر برگزار گردید.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر ،دستور کار جلسه آمادگی جهت استقرار سیستم مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط زیست در بیمارستان صنعت نفت ماهشهر بود.
 در ابتدای جلسه دکتر امیر پور رئیس بهداشت و درمان صنعن نفت ماهشهر ،در خصوص اهمیت استقرار سیستم HSE- MS توضیحاتی ارائه نمود و سپس با تاکید بر خط مشی و تعهد سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از کلیه معاونین و مسئولین خاص در جهت استقرار HSE- MS و الزامات آن در بخش و واحد زیر مجموعه خود فعال و پویا عمل نمایند.
 در ادامه دکتر شفیعی ریاست سلامت کار و HSE در خصوص مزایای استقرار HSE- MS  و وظایف هر یک از کارکنان شرح داد.
سپس کارشناسان HSE  در هر یک از حوزه های مربوطه( بهداشت ، ایمنی و محیط زیست) توضیحات لازم را جهت تاکید بر رعایت الزامات و آشنایی کارکنان با عناصر سیستم مدیریت HSE بیان نمودند.
 در پایان دکتر امیرپور ضمن قدردانی از فعالیت‌های کارشناسان HSE   در راستای اجرای خط مشی سازمان و رعایت الزامات  HSE ، خود، مسئولین و معاونین را متعهد دانست و  از کارکنان خواست در اجرای اهداف HSE در سازمان کوشا باشند.
 
۸ آذر ۱۴۰۱ ۱۴:۵۴
تعداد بازدید : ۱۰۷
کد خبر : ۱۲,۱۳۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید