نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۴۷

اخبار

برگزاری مسابقات ورزشی تفریحی خانوادگی بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج

یکدوره مسابقات خانوادگی بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج به میزبانی پایگاه بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر در سالن ورزشی درمانگاه خانواده شهید بهشتی ماهشهر برگزار گردید.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر، در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس،  یکدوره مسابقات ورزشی تفریحی خانوادگی در پنج رشته ورزشی بمناسبت هفته بسیج  ، پنجشنبه 10/9/1401 در سالن ورزشی چند منظوره درمانگاه مرکزی ماهشهر (OPD) به میزبانی پایگاه بسیج بهداشت ودرمان صنعت نفت ماهشهر  و همکاری امور ورزش و سایر قسمت ها برگزار گردید.

مسابقات پس از خوش آمدگویی به خانواده های محترم بهداشت و درمان توسط رئیس امور ورزش آغاز گردید و خانواده ها در پنج رشته ورزشی از ساعت 9 صبح مقابل هم صف آرائی نمودند.در ابتدای مراسم محیا میرزایی و ترنم جمالی راد دو تن از فرزندان کارکنان با اجرای فرم تکدواندو فضای سالن را پرنشاط کردند. سپس خانواده در گروه های ورزشی خانوادگی در رشته های مختلف به رقابت پرداختند. حضور گرم خانواده ها در یک روز تعطیل انرژی مضاعف ، دلگرمی و خوشحالی خاصی به جو مسابقات بخشید .

در این مسابقات به برندگان هر رشته ورزشی از مقام اول تا سوم به رسم یادبود توسط مسئولین محترم حاضر در سالن جوایزی از طرف واحد بسیج اهدا گردید.

در پایان به پیشکسوت و یکی از علاقه مندان مسابقات ورزشی خانوادگی جناب آقای موسی عبدالهی به رسم یاد بود هدیه ای از طرف امور ورزش توسط مسئولین به ایشان اهدا گردید.

 

 هفته بسیج

 مسابقات ورزشی هفته بسیج

 مسابقات ورزشی هفته بسیج

 

 

مسابقات ورزشی هفته بسیج

 

مسابقات ورزشی هفته بسیج

۱۳ آذر ۱۴۰۱ ۱۶:۳۲
تعداد بازدید : ۱۱۰
کد خبر : ۱۲,۲۱۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید