نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۱۷

اخبار

حضور فعال و سریع تیمهای درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر در حادثه اسکله پتروشیمی رازی

تیم مدیریت بحران بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر در پی حادثه اسکله پتروشیمی رازی بلافاصله تشکیل گردید و با اعزام 4 دستگاه آمبولانس و پرستار و پزشک در کمترین زمان نسبت به امداد رسانی به مصدومان این حادثه اقدام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت ماهشهر، ساعت ۱۰:۲۳ صبح امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، سقوط یک دستگاه جرثقیل پتروشیمی رازی که در اسکله شماره۶ در حال انجام تعمیرات بوده است منجر به فوت ۲ نفر و مصدوم شدن ۴ نفر از نیروهای تعمیرات گردید ، که بلافاصله با حضور دکتر شجاعی رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت ماهشهر در محل حادثه و اعلام کد زرد و دستور آماده باش به کلیه مراکز درمانی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر و بیمارستان نفت ماهشهر اقدامات عملیاتی و هماهنگی های لازم انجام شد.

از همان دقایق اولیه بروز این حادثه تیم های درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر با هماهنگی کمیته بحران منطقه ،  با اعزام 4 دستگاه آمبولانس ، پزشکیار و پرستار در محل حضور یافتند و به امداد رسانی به مصدومین حادثه پرداختند . همچنین با نظر رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت ماهشهر به جهت حفظ شرایط آمادگی و ارائه خدمات بهنگام ، حضور متخصصین جراح عمومی ، ارتوپد و بیهوشی و افزایش تعداد پرستاران در اورژانس بیمارستان نفت ماهشهر انجام شد .

4 نفر مصدوم این سانحه به بیمارستان نفت ماهشهر اعزام شدند و پس از اقدامات لازم درمانی در یکی از بخش ها بستری شدند.

رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت ماهشهر، رییس بیمارستان ، مترون ، رییس روابط عمومی با حضور در بخش های بستری ضمن عیادت ، از روند خدمت رسانی به مصدمین حادثه بازدید کردند. 

پتروشیمی رازی 8

پتروشیمی4

پتروشیمی رازی 3

پتروشیمی رازی 2

پتروشیمی رازی 7

پتروشیمی5

پتروشیبمی رازی1

پتروشیمی6

 

۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۲۱:۰۲
تعداد بازدید : ۹۳
کد خبر : ۱۵,۲۰۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید