نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۴۶

اخبار

حضور مدیرعامل شرکت پتروشیمی رازی و هیات همراه در بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر

مدیرعامل شرکت پتروشیمی رازی و هیات همراه با دکتر شجاعی ریاست بهداشت و درمان ماهشهر ملاقات و از خدمات این بهداری در حادثه پتروشیمی رازی تقدیر نمودند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر: مدیرعامل پتروشیمی رازی با جمعی از مسئولان این شرکت با حضور در دفتر دکتر شجاعی ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر از واکنش سریع نیروهای اوژانس و بیمارستان در رسیدگی به مصدومین حادثه سقوط جرثقیل اسکله این پتروشیمی قدردانی نمودند.

 مدیرعامل شرکت پتروشیمی رازی در این دیدار گفت : ما از واکنش به موقع تیم های درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر در این حادثه کمال رضایت را داشته و عملکرد مطلوب این عزیزان باعث نجات جان همکاران حادثه دیده ما شد.

ایشان خاطر نشان کرد :جایگاه بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر در صیانت از سلامت کارکنان صنعت پتروشیمی منطقه و خانواده آنان بسیار مهم بوده و موجبات آرامش این قشر زحمت کش و مردم شریف منطقه می باشد.

شجاعی در جریان این دیدار گفت: پس از اطلاع از این حادثه، وضعیت زرد به تیم بحران اعلام شد و در اسرع وقت بهمراه رییس روابط عمومی به درمانگاه پتروشیمی رازی عزیمت نمودیم تا از نزدیک وضعیت رسیدگی به بیماران را زیر نظر داشته باشیم.

ایشان ادامه داد : ۶ دستگاه آمبولانس، پزشک و فوریت‌های پزشکی در سریعترین زمان ممکن در محل حادثه حضور پیدا کردند و حادثه دیدگان را به مراکز درمانی انتقال دادند که این بیماران پس رسیدگی اولیه در درمانگاه رازی به بیمارستان اعزام شدند. رییس بهداشت و درمان گفت: معاونت بیمارستان و رییس دفتر پرستاری و معاونت سلامت بهمراه متخصصان( ارتوپد،جراح عمومی و بیهوشی ) ، پزشکان عمومی و پرستاران مورد نیاز نیز قبل ورود بیماران جهت اقدامات فوری درمانی و مدیریت شرایط اضطراری در بیمارستان مستقر بودند که بر خود لازم می‌دانم از کلیه همکاران گرامی که در این حادثه خدمت رسانی نمودند قدردانی نمایم. در پایان ازگیت و شجاعی با هیأت همراه از بیمار بستری در بخش عیادت نمودند.

مدیرعاما رازی3

مدیر عامل رازی2

بازدید مدیر عامل رازی

مدیر عامل سازمان 4

 

 

 

 

۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۱۲
تعداد بازدید : ۱۳۶
کد خبر : ۱۵,۲۴۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید