نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۰۴

اخبار

راه اندازی بخش کرونا 2 (CVID2 ) در بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر

بدنبال اعلام وضعیت قرمز در شهرستان بندرماهشهر و افزایش ناگهانی تعداد مراجعین ، بخش کرونا 2 در بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر راه اندازی شد.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت ماهشهر، دکتر امیرپور ریاست بیمارستان صنایع پتروشیمی ضمن اعلام این خبر گفت: بدنبال اعلام وضعیت قرمز در شهرستان بندرماهشهر و افزایش ناگهانی تعداد مراجعین مبتلا به کووید19 در بیمارستان، بخش کرونا 1 (CVID1) بصورت کامل پر شده و با توجه به مصوبه ی شورای تامین شهرستان مبنی بر اضافه کردن تعداد تختهای مختص به این بیماران، از تاریخ 99/12/4بخش دوم کرونا (CVID2) با ظرفیت 22تخت تجهیز و راه اندازی گردید.لازم به ذکر است در حال حاضر ظرفیت پذیرش بیماران کووید بیمارستان ، 40 تخت عادی و 6 تخت ویژه می باشد.
وی ادامه داد: از زمانی که فرآیند بیماری کووید-19 از حالت محدود به صورت اپیدمی درآمد در بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر و بخصوص بیمارستان، تمامی کارکنان اعم از پزشکان، پرستاران، پیراپزشکان، پرسنل پشتیبانی و خدماتی همه با عزم راسخ آماده شدند تا با این بیماری منحوس مقابله نمایند. در این مدت کمیته بحران بیمارستان با حضور کامل اعضا در حوزه های مختلف کاری جلسات خود را برگزار نمود.این جلسات با رویکرد تفکر جمعی در راستای پیشبرد اهداف سلامت جمعیت تحت پوشش و مردم منطقه با بررسی دقیق اوضاع و تصمیم گیری به موقع تشکیل می گردد.
دکتر امیرپور در پایان افزود: این مرکز از ابتدای شروع اپیدمی تاکنون به بیش از 6650نفر از بیماران کووید 19 خدمات بهداشتی / درمانی ارائه داده است.

 

بخش کرونا2

۷ اسفند ۱۳۹۹ ۱۶:۰۱
تعداد بازدید : ۲۹۹
کد خبر : ۸,۸۶۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید