نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۷:۲۷

اخبار

گزارش تصویری/بازدید مدیرعامل سازمان از بیمارستان صنایع پتروشیمی

دکتر هاشمی مدیرعامل سازمان با حضور در بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر از بیمارستان صنایع پتروشیمی بازدید کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر، دکتر هاشمی مدیرعامل ، دکتر موالی زاده مدیریت عملیات، خانم اولیایی رئیس روابط عمومی سازمان به همراه دکتر دهقان عضو هیئت مدیره و رئیس بهداشت ودرمان صنعت نفت اهواز با حضور در ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر از بخشهای مختلف بیمارستان صنایع پتروشیمی بازدید نمودند.
طی این بازدید عملکرد بخشهای درمانی و تشخیصی توسط مدیرعامل و هیئت همراه مورد بررسی قرار گرفت و ظرفیت های ارائه خدمات و نیازهای مجموعه جهت ارتقاء کیفیت خدمات توسط مسئولین ارائه گردید.
در ادامه دکتر هاشمی و هیئت همراه در جلسه ای به همراه ریاست بیمارستان و جمعی از معاونین ستادی و درمانی در محل سالن همایش مدیریت حضور یافتند. در آغاز این جلسه پس از تلاوتی چند از کلام اله مجید دکتر امیرپور ضمن خوش آمد گویی و ابراز خرسندی از حضور مدیرعامل و هیئت همراه سخنرانی کرد.سپس دکتر هاشمی با قدردانی از زحمات پرسنل مجموعه بهداشت ودرمان و اهمیت نقش بهداشت و درمان صنعت نفت در کنترل بحران همه گیری کووید – 19 سخنانی ارائه نمود.
در خاتمه جلسه مسئولین بیمارستان به بیان نقطه نظرات تخصصی خود در جهت رفع موانع و افزایش رضایتمندی مراجعین پرداختند و مدیرعامل سازمان نیز از سیاستهای مدیریتی سازمان در راستای رفع موانع در خصوص بهبود ارائه خدمات  بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر خبر داد.
پس از برگزاری جلسه، دکتر هاشمی و هیئت همراه به همراهی مهندس شهیدی نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی، مهندس آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی ، دکتر شنبدی رئیس شبکه بهداشت و درمان و اعضاء دفتر نماینده شهرستان در محل آزمایشگاه سلولی ، مولکولی شهید سلامت رضا واشنگ حضور یافتند و این آزمایشگاه را افتتاح کردند.
در پایان بازدید، دکتر هاشمی و هیئت همراه در جلسه کمیته راهبردی پتروشیمی های منطقه ماهشهر حضور یافتند . در این جلسه مدیران عامل پتروشیمی با بیان ایجاد مشکلات عدیده بعلت تصمیمات متخذه درخصوصی سازی بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر، از بازگشت به حالت دولتی و قرار گرفتن در زیر مجموعه سازمان  ابراز خشنودی کردند و  از زحمات و تلاش کارکنان در کنترل و درمان بیماری کرونا در منطقه تشکر و قدردانی نمودند.

10
9
8
7
6
4
3
2
1
بازدید مدیرعامل

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۸:۴۴
تعداد بازدید : ۹۱۲
کد خبر : ۹,۳۱۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید