نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۵۳

اخبار

بازدید مدیران عامل پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی در بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر

مدیرعامل و رییس HSE سازمان منطقه ویژه و مدیرعامل عملیات غیر صنعتی از بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر بازدید کردند.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر، مهندس شهیدی نیا مدیرعامل بهمراه مهندس غیبی رییس HSE  سازمان منطقه ویژه و مهندس آتش زمزم مدیرعامل عملیات غیر صنعتی جهت بررسی روند تجهیز بیمارستان صنایع پتروشیمی در ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت با آقای دکتر امیرپور و کیانی سرپرست روابط عمومی دیدار کردند . در این نشست که در دفتر ریاست بیمارستان برگزار گردید مصوبات شورای راهبردی مطرح شد و اقدامات صورت گرفته در این خصوص مورد بررسی قرار گرفت. در ابتدا دکتر امیرپور رئیس بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر ضمن خوشامدگویی بیان نمود: حضور مدیران صنعت و توجه به مشکلات مجموعه درمان در این شرایط باعث دلگرمی پرسنل بهداشت و درمان خواهد شد. ایشان در خصوص مشکلات موجود و مصوبات شورای راهبردی به ترتیب اولویت ، استقرار دستگاه سی تی اسکن در بیمارستان را ضروری شمرد و گفت:بعلت شرایط اپیدمی کووید19 و پیک بیماری، خرید و راه اندازی  دستگاه سی تی اسکن  در اسرع وقت اولویت اول این مجموعه می باشد .در همین راستا  با تماس تلفنی مهندس شهیدی نیا با دکتر هاشمی مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، وضعیت تهیه دستگاه سی تی اسکن پیگیری شد و توافق گردید در اسرع وقت زمان تحویل دستگاه مشخص گردیده و اقدامات نهایی جهت پرداخت و تحویل دستگاه صورت گیرد. 
در ادامه دکتر امیرپور افزود: نیاز به ساخت انبار دارویی استاندارد از دغدغه های بیمارستان در سالهای اخیر بوده که موافقت گردید تا ساخت آن، بصورت موقت از مکانهایی که امکان استفاده بعنوان انبار دارویی را دارند بازدید و در صورت تایید، مراتب آماده سازی آن فراهم گردد.
در این نشست مهندس غیبی گفت: وضعیت پیشرفت اجرای فنداسیون مخزن اکسیژن قابل قبول بوده و در صورت اجرای تعهدات شرکت تامین کننده تا پایان ماه مخزن 30 هزار لیتری اکسیژن در بیمارستان نصب و راه اندازی می گردد. 
پس از پیگیری در خصوص مابقی مصوبات ، مهندس شهیدی نیا ، آتش زمزم و غیبی بهمراه دکتر امیرپور و کیانی از بخش اورژانس تنفسی و بخش های بستری کرونا بازدید نمودند و از زحمات کادر زحتکش درمان قدردانی کردند . در این بازدید روند اقدامات پزشکی جهت درمان بیماران کرونایی در بیمارستان صنایع پتروشیمی و استقرار تجهیزات خریداری شده در بخشهای تنفسی، توسط  دکتر امیرپور به بازدیدکنندگان توضیح داده شد.
در ادامه بازدید،انبار دارویی بیمارستان ، محل بعدی بود که از نزدیک بازدید شد و مشکلات انبارش داروها و محدودیتهای فضای موجود توسط آقای عبادی مسئول انبار بیان گردید.
در این بازدید مهندس شهیدی نیا و آتش زمزم ضمن قدردانی از خدمات کادر درمان در این شرایط سخت شیوع بیماری و افزایش چشمگیر مراجعین ، آرزوی تندرستی برای جهادگران عرصه سلامت از درگاه ایزد منان داشتند.
در پایان ایشان اظهار نمودند در راستای افزایش انگیزه و قدردانی از پرسنل درمان ، مراتب پرداخت پاداش به کادر درمان از طرف شورای راهبردی صنایع پتروشیمی در دستور کار قرار دارد و در اسرع وقت این پرداخت صورت خواهد گرفت.

 

1

8
7
6
5
4
3
2

 
۱۶ شهریور ۱۴۰۰ ۱۰:۵۶
تعداد بازدید : ۳۷۵
کد خبر : ۹,۷۶۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید