نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۵۰

اخبار

حضور مدیرکل بانک تجارت استان خوزستان و هیات همراه در بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر

مدیرکل، معاونت اجرایی و مدیریت جنوب شرق بانک تجارت استان خوزستان به همراه معاونت ارزی اهواز و رییس شعبه بانک تجارت بعثت با ریاست بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر دیدار کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر، غلامرضا پرستش  مدیر کل ، رستمی معاونت ارزی ، ابراهیمی معاونت اجرایی و مسعود حق گو  مدیریت منطقه جنوب شرق بانک تجارت استان خوزستان جهت قدردانی از زحمات پرسنل بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر با آقای دکتر امیرپور و کیانی سرپرست روابط عمومی دیدار نمودند. در این نشست که در دفتر ریاست بیمارستان برگزار گردید ابتدا دکتر امیرپور رئیس بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر ضمن خوشامدگویی گفت:ارتباط بسیار خوب بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر و بانک تجارت از سالیان دور  وجود داشته است و رضایت پرسنل از خدمات بانک تجارت بیمارستان در سالیان اخیر نشان دهنده عملکرد مطلوب این بانک می باشد. 
سپس، پرستش، ضمن ابراز خرسندی از رضایتمندی پرسنل مجموعه از نحوه عملکرد بانک گفت: پرسنل بهداشت و درمان، در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا با تمام وجود فداکاری و مجاهدت می نمایند که جای قدردانی و سپاسگزاری دارد. 
وی افزود؛ بانک تجارت تمام تلاش خود را جهت ارائه خدمات مطلوب به پرسنل بهداشت و درمان بکار می بندد تا بتواند آرامش خاطر جهادگران عرصه سلامت را فراهم آورد.
در ادامه خانم ابراهیمی با تشریح بسته های خدمتی و اعطای تسهیلات بانک تجارت به پرسنل درمانی و پشتیبانی ، آمادگی این بانک را جهت اعطای وام  با توجه به شرایط گیرندگان خدمت اعلام نمود.
حق گو نیز با توجه به مبتلا شدن به کرونا و بستری شدن در بیمارستان صنایع پتروشیمی از نحوه رسیدگی و تلاش کادر درمان جهت بهبودی خود قدردانی نمود.
در پایان پرستش و  هیات همراه از شعبه بانک تجارت بیمارستان بازدید نمودند و پس از آن بیمارستان را ترک کردند.
 
۱۷ شهریور ۱۴۰۰ ۲۱:۴۷
تعداد بازدید : ۷۲۱
کد خبر : ۹,۷۸۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید