نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۳:۴۱

اخبار

واکسیناسیون بیش از 8500 نفر از کارکنان صنایع پتروشیمی ماهشهر

بیش از 8500نفر از کارکنان صنایع پتروشیمی ماهشهر در طول یکماه اخیر بر علیه کرونا واکسینه شدند.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر، از زمان شروع طرح واکسیناسیون کووید19 در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ، تاکنون بیش از 8500نفر از کارکنان شرکتهای پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی در فاصله زمانی کمتر از یکماه علیه کووید19 واکسینه شدند.
این طرح که به همت بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر، با همکاری شرکتهای پتروشیمی منطقه و در راس آنها سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی انجام گردید، در دو مرکز اصلی سایت یک منطقه ویژه و پتروشیمی بندرامام بصورت ثابت روزانه و در سایر شرکتها با هماهنگی در حال اجرا می باشد.
دکتر ناصر امیرپور رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر گفت: در فاصله کمتر از 20روز کاری ، با تشکیل تیم های واکسیناسیون از بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر ، تزریق واکسن در شرکتهای پتروشیمی بندرامام، مارون ، اروند، تندگویان ، امیرکبیر، بوعلی سینا، فجر، رجال ، فن آوران و همچنین مرکز سایت یک انجام گرفت و با تلاش کلیه همکاران، این برنامه،در سایر شرکتها بصورت متوالی، جهت پوشش هرچه بیشتر کارکنان ادامه خواهد داشت.
دکتر امیرپور اضافه کرد: طبق آمارهای بستری بیمارستان و مراجعین مراکز نفت این حرکت نقش موثری در کاهش ابتلا و نیز کاهش تعداد بستری این بیماری داشته است که ضمن سپاس از تلاش کلیه دست اندر کاران ، آرزوی کنترل موثر این بیماری را دارم.
 
۳۰ شهریور ۱۴۰۰ ۱۴:۰۹
تعداد بازدید : ۲۵۸
کد خبر : ۹,۸۲۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید