نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۰۰

اخبار

خریداری و تامین تجهیزات پزشکی و رفاهی جدید در بیمارستان صنایع پتروشیمی

با حمایت شورای راهبردی شرکتهای پتروشیمی منطقه و تلاش و پیگیری بی وقفه ریاست بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر، بیمارستان صنایع پتروشیمی به تجهیزات پیشرفته پزشکی و رفاهی بیماران مجهز گردید.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر، مهندس علمیه مسئول تجهیزات پزشکی ضمن اعلام این خبر گفت: در همین راستا جهت تامین اکسیژن مدیکال که یکی از مهمترین نیازهای بیماران کرونایی است، یک دستگاه اکسیژن ساز 600لیتری نصب و راه اندازی شد تا ظرفیت تولید اکسیژن بیمارستان 2 برابر شود و نزدیک به 200عدد کپسول 40لیتری اکسیژن نیز تهیه شد که در حال استفاده می باشد. همچنین خبر خوب اینکه مقدمات نصب مخزن اکسیژن مایع در حال انجام است که به امید خدا شرایط بسیار مناسبی در زمینه تامین اکسیژن داشته باشیم.
وی ادامه داد: با توجه به اوج گرفتن های متعدد کرونا ، شیب تند بستری ها و تکمیل ظرفیت بیمارستان، راه اندازی بخش های جدید در دستور کار قرار گرفت و بر حسب نیاز از ابتدای سال جاری 75 دستگاه تخت الکتریکی بستری و 15 دستگاه ونتیلاتور با قابلیت NIV که از حیاتی ترین دستگاههای مورد نیاز بیماران حادتنفسی می باشد، جهت استفاده در بخش های کرونا خریداری و مورد بهره برداری قرار گرفته اند.
علاوه بر تجهیزات فوق 15 دستگاه مانیتور علائم حیاتی پرتابل، 15 دستگاه پمپ انفیوژن جهت تزریق سرم دارویی بیماران، سه دستگاه الکتروشوک، 5 دستگاه کپنوگراف، دو دستگاه الکتروکاردیوگراف و 30ردیف صندلی نیز خریداری شده و مورد استفاده قرار گرفته اند.
علمیه در پایان افزود:در ارتباط با دستگاه سی تی اسکن بیمارستان نیز اقدامات فوریتی خوبی انجام شده است و یکی از پیشرفته ترین دستگاههای موجود در حال خریداری است که بزودی نصب و راه اندازی خواهد گردید تا یکی از مهمترین دغدغه های بیماران و خانواده های آنها مرتفع گردد.
 
۳ مهر ۱۴۰۰ ۰۹:۳۹
تعداد بازدید : ۳۴۳
کد خبر : ۹,۸۲۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید