نسخه قدیم سال جهش تولید با مشارکت مردم

امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۵۹

اخبار

حضور مدیران عامل پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی و شرکت عملیات غیرصنعتی در بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر

امروز سه شنبه ۱۴۰۰/۷/۲۰ مدیران عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی و شرکت عملیات غیر صنعتی جهت بازدید از پیشرفت پروژه استقرار مخزن اکسیژن و دستگاه جدید سی تی اسکن در بیمارستان صنایع پتروشیمی ماهشهر حضور یافتند.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت ماهشهر، مهندس شهیدی نیا مدیرعامل سازمان منطقه ویژه و مهندس آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی جهت بررسی روند پیشرفت فیزیکی پروژه نصب مخزن اکسیژن ٣٠ تنی و دستگاه سی تی اسکن جدید بیمارستان صنایع پتروشیمی در ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت حضور یافتند .
در ابتدا دکتر امیرپور ضمن خوشامدگویی به میهمانان گفت: ساخت فونداسیون محل نصب مخزن اکسیژن رو به اتمام است و روند پیشرفت پروژه مطلوب می باشد .
وی افزود: دستگاه سی تی اسکن پیشرفته شرکت زیمنس نیز به بیمارستان تحویل گردید که پس از طی مراحل قانونی جایگزین دستگاه مستهلک قدیمی می گردد.
ایشان ادامه داد: با پیگیری های بعمل آمده، شرکت زیمنس متعهد گردید تا اواسط ماه آینده پس از کسب مجوزهای مربوطه این دستگاه را نصب و راه‌اندازی نماید.
پس از ارائه گزارش اقدامات توسط ریاست بیمارستان و انجام مذاکرات فی مابین، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی و شرکت عملیات غیر صنعتی بهمراه دکتر امیرپور و جمعی از معاونین بیمارستان با حضور در بخش کرونا ضمن دیدار و گفتگو با پرسنل ،از زحمات مدافعین سلامت با اهدا‌ء هدایا قدردانی نمودند. در این دیدار دکتر امیرپور نیز از حسن نیت و حمایت های بی دریغ مدیران شرکتهای پتروشیمی منطقه در تجهیز بیمارستان تشکر نمود.
در پایان ، مهندس شهیدی نیا و آتش زمزم با همراهی ریاست و مسئولین بیمارستان از محل نصب مخزن اکسیژن در محوطه بیمارستان و همچنین وضعیت محل استقرار دستگاه سی تی اسکن بازدید کردند و ضمن ابراز خرسندی از روند پیشرفت تجهیز، بیمارستان را ترک نمودند.

 

b12
b11
b10
b9
b8
b7
b6
b5
b4
b3
b2
b1

۲۰ مهر ۱۴۰۰ ۰۰:۵۷
تعداد بازدید : ۳۵۱
کد خبر : ۹,۸۸۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید